Tuesday, September 22, 2009

Maimutzica cu bijuterii



Ceva total neasteptat si dureros s-a intamplat ieri...am mers la Euroclinic si o doctoritza urata mi-a facut gauri in urechi...m-a durut atat de tare...va spun, clinica aia nu a auzit asa tzipete de foarte mult timp, poate niciodata...nu mi-a placut deloc operatia asta...
acum uitati-va bine la mine si spuneti-mi ce credeti...a meritat? Tata zice ca sunt "maimutzica cu bijuterii" si spune ca arat ca un urangutan micutz care a dat o spargere intr-o bijuterie, a luat niste cercei si i-a pus repede in urechi...atat de repede, incat i-a pus invers si nu se vad diamantele...ooops, asta ar fi trebuit sa fie un secret...dar sunt convinsa ca voi nu veti spune nimanui asta, nu-i asa?...
ma intreb...e posibil ca asta sa fi fost facuta doar pentru a-i distra pe parintzii mei? eu chiar am suferit, asa ca daca aflu ca asa s-a intamplat (si o sa aflu, intr-o buna zi...) ei nu vor scapa atat de usor...asta chiar pot sa promit...
cu bine, fratzilor...

No comments:

Post a Comment